خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

سایت فوق العاده پربازدید برای فروش اینستاگرام و کامنت و لایک کاملا فعال و واقعی ایرانی

آرم در مورد رنگ ها

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱ ب.ظ

آرم در مورد رنگ ها
همه چیز در مورد رنگ ها در یک مکان
سفید
رنگ زرد
نارنجی
قرمز
رنگ صورتی
بنفش
آبی
سبز
رنگ قهوه ای
خاکستری
سیاه
نقره ای
طلا
مخاطب
سوالات متداول
معانی رنگ
درباره معانی رنگ در یک مکان. دنیای اطراف ما سیاه و سفید نیست. زیبا، رنگارنگ است و خود را در انبوهی از رنگ های مختلف به ما عرضه می کند. چشم انسان می تواند بین حداقل 2000 سایه مختلف از رنگ های مختلف و آنهایی که در بسیاری از ترکیبات مختلف نیز وجود دارند تمایز قائل شود. ما از آنها استفاده می کنیم و خود را با آنها ابراز می کنیم. آنها به عنوان ابزاری برای ارتباط عمل می کنند و به ما در تغییر رفاه، محیط اطراف کمک می کنند. با استفاده از آنها، جهت گیری معنوی و فرهنگی خود را نیز آشکار می کنیم. ما می توانیم دنیای خود را با رنگ ها غنی کنیم و آن را زیباتر کنیم و با نیازها و خواسته های خودمان سازگار کنیم. همچنین خوب است در مورد معانی رنگ ها چیزی بدانیم تا آب و هوایی که در آن زندگی می کنیم خراب نشویم.

درباره معانی رنگ
سه رنگ اصلی وجود دارد: زرد، قرمز و آبی. به این رنگ های اصلی می گویند. آنها پایه هستند زیرا نمی توانند از رنگ های دیگر مشتق شوند. وقتی مخلوط می شوند به رنگ سیاه در می آیند. به این عمل تفریق مخلوط رنگ می گویند. از رنگ های اصلی اصلی ذکر شده در بالا، آنها از این نظر متفاوت هستند: ما آنها را با حذف نور دریافت می کنیم.

3 رنگ اصلی به نام رنگ های اصلی در یک چرخ رنگ
رنگهای اصلی
وقتی رنگ های همسایه یعنی دایره را با هم مخلوط می کنیم، رنگ های ثانویه به دست می آید: نارنجی، بنفش و سبز.

رنگ های ثانویه روی چرخ رنگ
رنگ های ثانویه
و اگر رنگ های اصلی و ثانویه را با هم ترکیب کنیم، رنگ های سوم به دست می آید: قرمز-بنفش، قرمز-نارنجی، آبی-سبز، زرد-سبز، آبی-بنفش و زرد-نارنجی.

رنگ های درجه سوم روی یک چرخ رنگ
رنگ های سوم
رنگ های هارمونیک رنگ هایی هستند که همسایه دایره رنگ هستند. اینها به عنوان مثال عبارتند از: زرد، زرد لیمویی، نارنجی-زرد، نارنجی-قهوه ای. هر 4 مورد از ناحیه بین زرد و نارنجی سرچشمه می گیرند، بنابراین به خوبی در کنار هم قرار می گیرند.

هارمونیک
رنگ های هارمونیک
رنگ های مکمل رنگ هایی هستند که در طرف مقابل یکدیگر قرار گرفته و ولتاژ تولید می کنند. زرد مکمل بنفش است. نارنجی مکمل آبی و سبز مکمل قرمز است.

مکمل
رنگ های مکمل
رنگ های گرم قرمز، نارنجی و زرد هستند. رنگ های سرد آبی، سبز و بنفش هستند. رنگ های خنثی سفید، قهوه ای و بژ هستند.

چرخ رنگ
چرخ رنگ
نتیجه
ما عملاً هرگز یک رنگ منفرد را نمی بینیم، حتی اگر بخواهیم عمداً آن را جدا کنیم. هرکدام تن رنگ، روشنایی و اشباع خود را دارند و کم و بیش تحت تأثیر رنگ‌هایی هستند که اطراف آن یا رنگ‌هایی که پس‌زمینه آن را تشکیل می‌دهند:

– روشنایی: به نظر می رسد رنگ در پس زمینه تیره روشن تر از پس زمینه روشن تر است.

– رنگ: فیروزه ای در پس زمینه سبز آبی تر و در پس زمینه آبی سبزتر به نظر می رسد.

- اشباع: هر رنگی در پس زمینه رنگ خالص و تمیز مایل به خاکستری است. با این حال، اگر پس زمینه روشن باشد، مایل به خاکستری به نظر می رسد

  • یاسر گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی