خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

سایت فوق العاده پربازدید برای فروش اینستاگرام و کامنت و لایک کاملا فعال و واقعی ایرانی

برنامه نویسی کامپیوتری

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰۶:۴۶ ب.ظ

در برنامه نویسی کامپیوتری، جدول یک ساختار داده ای است که برای سازماندهی اطلاعات استفاده می شود، همانطور که روی کاغذ است. انواع مختلفی از جداول مربوط به کامپیوتر وجود دارد که به روش های مختلف کار می کنند. در زیر نمونه هایی از انواع رایج تر آورده شده است.

I) در پردازش داده ها، جدول (همچنین آرایه نیز نامیده می شود) یک گروه بندی سازمان یافته از فیلدها است. جداول ممکن است داده های نسبتاً دائمی را ذخیره کنند یا ممکن است به طور مکرر به روز شوند. به عنوان مثال، یک جدول موجود در یک حجم دیسک زمانی که بخش ها نوشته می شوند به روز می شود.

2) در یک پایگاه داده رابطه ای، یک جدول (گاهی اوقات فایل نامیده می شود) اطلاعات مربوط به یک موضوع واحد را در ردیف ها و ستون ها سازماندهی می کند. به عنوان مثال، یک پایگاه داده برای یک کسب و کار معمولاً حاوی جدولی برای اطلاعات مشتری است که شماره حساب، آدرس، شماره تلفن و غیره مشتریان را به صورت یک سری ستون ذخیره می کند. هر تکه داده (مانند شماره حساب) یک فیلد در جدول است. یک ستون شامل تمام ورودی های یک فیلد واحد است، مانند شماره تلفن همه مشتریان. فیلدها به نوبه خود به عنوان رکوردها سازماندهی می شوند که مجموعه کاملی از اطلاعات هستند (مانند مجموعه ای از اطلاعات در مورد یک مشتری خاص) که هر یک شامل یک ردیف است. فرآیند عادی سازی تعیین می کند که چگونه داده ها به طور موثر در جداول سازماندهی شوند.

3) یک جدول تصمیم (که اغلب به آن جدول حقیقت گفته می شود)، که می تواند مبتنی بر کامپیوتر باشد یا به سادگی بر روی کاغذ ترسیم شود، حاوی لیستی از تصمیمات و معیارهایی است که آنها بر اساس آنها هستند. تمام موقعیت‌های ممکن برای تصمیم‌گیری باید فهرست شود و اقداماتی که باید در هر موقعیت انجام شود باید مشخص شود. یک مثال ابتدایی: برای یک تقاطع ترافیکی، تصمیم برای ادامه ممکن است به صورت بله یا خیر بیان شود و معیار ممکن است چراغ قرمز یا سبز باشد.

یک جدول تصمیم را می توان در یک برنامه کامپیوتری قرار داد تا پردازش آن را با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در موقعیت های مختلف هدایت کند. تغییرات جدول تصمیم گیری در برنامه منعکس می شود.

4) یک جدول HTML برای سازماندهی مکانی عناصر صفحه وب یا ایجاد ساختاری برای داده هایی که به بهترین شکل به شکل جدول نمایش داده می شوند، مانند لیست ها یا مشخصات، استفاده می شود.
 

شروع کار با جداول
برای بررسی نحوه استفاده از جدول در سازمان، در اینجا منابع اضافی وجود دارد:
پرسش‌های متداول: ایجاد و تغییر جداول SQL Server: چه می‌خواهید ردیف‌ها را انتخاب کنید، رکوردها را جابه‌جا کنید، فعالیت‌ها را ردیابی کنید یا سایر وظایف مرتبط با جدول را در SQL Server انجام دهید، با این سؤالات متداول مشورت کنید.
انواع داده های ویژه - جدول: با نوع داده جدول در SQL Server آشنا شوید.
جداول موقت در SQL Server در مقابل متغیرهای جدول: هنگامی که کد T-SQL خود را نوشتید، به جدولی نیاز دارید که داده ها را به طور موقت در آن ذخیره کنید. با چهار گزینه جدول خود در SQL Server آشنا شوید.
ایجاد جداول SQL Server: راهنمای بهترین روش ها: هنگام ایجاد جداول SQL Server، این نکات سریع را برای تعریف گروه های فایل، فهرست ها، محدودیت های کلیدی و پارتیشن ها برای بهبود عملکرد SQL Server دنبال کنید.
پارتیشن بندی جدول با SQL Server 2005: SQL Server 2005 پارتیشن بندی جدول را ارتقا داده و عملکرد پایگاه داده را بهبود بخشیده است. یاد بگیرید که پارتیشن ها را تغییر دهید و جداول واقعیت را با زمان خاموشی صفر پر کنید

  • یاسر گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی