خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

سایت فوق العاده پربازدید برای فروش اینستاگرام و کامنت و لایک کاملا فعال و واقعی ایرانی

در مورد این بازی

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۷ ق.ظ

در مورد این بازی
Chicken Invaders شما را در خط مقدم نبرد با جوجه‌های مهاجم بین کهکشانی قرار می‌دهد تا از نژاد بشر به خاطر ظلم ما به جوجه‌های زمین انتقام بگیرید. در این قسمت، جوجه ها نقشه ای حیله گر برای جلوگیری از نور خورشید و یخ زدن زمین تا حد مرگ در نظر گرفته اند. این به شما بستگی دارد که به دور کهکشان سفر کنید تا یک مصنوع باستانی را کنار هم بچینید و (به معنای واقعی کلمه) روز را نجات دهید.

گزارش قهرمان، Stardate 8008.5

همانطور که آخرین مهاجمان مرغ بین کهکشانی از منظومه شمسی ما فرار می کنند
و پرهای ماندگار هنوز در فضای بین سیاره ای دود می کنند،
روی ماشه آرام می گیرم و عرق پیشانی ام را پاک می کنم.
کار من اینجا تمام شده.

نجات جهان مطمئناً باعث افزایش اشتها می شود.
من در حال طراحی دوره ای برای نزدیکترین Space Burger هستم.
فکر می کنم امشب بال مرغ تند بخورم.
یا شاید پای مرغ معروف کهکشانی آنها؟
آه، انتخاب یک قهرمان هرگز آسان نیست.

ناگهان با ناله به واقعیت باز می گردم
از سیستم هشدار خودکار سفینه فضایی قابل اعتماد من.
چرا همه چراغ های داشبورد من قرمز چشمک می زند؟
چرا زمین تا این حد تاریک شده است؟
و چرا همه اینها باید درست در زمانی که من در حال غذا خوردن هستم اتفاق بیفتد؟

به نظر می رسد شام امشب باید منتظر بماند

  • یاسر گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی