خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

سایت فوق العاده پربازدید برای فروش اینستاگرام و کامنت و لایک کاملا فعال و واقعی ایرانی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

تعمیر موبایل یک صنعت همیشه سبز است و منبع اشتغال و درآمد خوبی برای ترک تحصیلات دانشگاهی آموزش تعمیرات موبایل یا افرادی که علاقه بیشتری به فناوری سخت افزاری دارند. هنگامی که نوبت به یادگیری کتاب می رسد یکی از بهترین منابعی است که باید از شما یاد بگیرید ، حتماً شنیده اید که کتاب ها بهترین دوست انسان ها هستند.

هزاران کتاب در آموزشگاه تعمیرات موبایل در بازار موجود است که دانش در مورد موضوعات تعمیر موبایل را به شما ارائه می دهد. امروز قصد داریم تعدادی از بهترین کتابهای تعمیر موبایل را به اشتراک بگذاریم که به شما در یادگیری تعمیر موبایل کمک می کند ، اگرچه توصیه می شود و یادگیری تحت مربی یک مربی با تجربه بسیار مهم است اما می توانید با استفاده از این کتاب ها با تعمیر موبایل آشنا شوید.

بهترین کتاب های تعمیر موبایل

  • 1. تعمیر سطح تراشه موبایل 1.Advance Sikhe هندی
  • نویسنده Devratn Agrawal
  • 2. دوره نرم افزار Flash Flashing Mobile به زبان هندی و انگلیسی
  • 3. کتاب تعمیرات موبایل در شومیز هندی توسط نیتین کوتاری
  • 4. مجموعه موبایل داغ تعمیر جامپر کتاب.
  • 5.Smart تلفن راه حل سخت افزار آندروید (هندی و انگلیسی) شومیز توسط انتشارات GT
  • شومیز 6. حل کامل سخت افزار تلفن همراه
  • توسط انتشارات GT.
  • 7. تعمیر موبایل پیشرفته: مدارهای چند رنگی ، نمودارهای خدمات و تعمیرات
  • 8. تنظیم صدای بلوز عملی تلفن همراه مدرن توسط Manahar Lotia
  • 9.Mobile Repair Matra 30 Dino Me Paperback توسط نیتین کوتاری
  • راه حل کامل سخت افزار
  • 10. تلفن همراه شومیز توسط انتشارات GT

نتیجه گیری تعمیرات موبایل

کتابها به یادگیری تعمیرات موبایل به بهترین شکل ممکن کمک می کنند ، اما همیشه مربیگری آن تحت مربیگری یک مربی متخصص است که می تواند خطاها را اصلاح کند یا جهت صحیح کار را برای شما ترمیم می کند. یک مربیگری متخصص همیشه شما را به سمت موفقیت و آینده روشن سوق می دهد و این مربیگری تخصصی را می توانید از موسسه فناوری پیشرفته Hitech بدست آورید.

Hitech رهبر بازار صنعت آموزش تعمیر موبایل و لپ تاپ است. موسسه Hitech با داشتن 16 سال تجربه تجربه و آموزش کلاس جهانی و محیط آموزش ، آموزش های با کیفیت در زمینه تعمیر موبایل و لپ تاپ ارائه کرده است. موسسه Hitech یک موسسه برنده جوایز است که به کارآموزان خود کمک می کند تا بعد از اتمام دوره ، با مارک های معتبر قرار بگیرند و علاوه بر این ، موسسه Hitech علاوه بر این ، به کارآموزان خود نیز کمک می کند تا کار خود را شروع کنند.

این موسسه به کارآموزان کمک می کند تا رقابت در بازار را درک کنند و برای آن آماده شوند. به عبارت دیگر اگر به دنبال بهترین موسسه ای هستید که دوره تعمیر موبایل را ارائه می دهد ، بدون شک می توان گفت موسسه Hitech بهترین موسسه تعمیر موبایل است. محیط یادگیری و کیفیت آموزش هایی که موسسه Hitech ارائه می دهد از نظر ارائه یک شیوه زندگی موفق و سالم به کارآموزان مولده است.

مفاهیم TopHatch که در "بهترین برنامه خلاق" در بهترین های ما در جوایز گلکسی فروشگاه 2019 شناخته شده اند. TopHatch افراد خلاق را با ابزار طراحی قادر می سازد که فرآیند خلاقیت را با فناوری هوشمندانه و بصری ساده تر انجام دهند.

 

دیوید بریتین ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت TopHatch ، نحوه شروع Concepts ، آنچه را برای حفظ عملکرد برنامه شما لازم دارد ، به اشتراک می گذارد و نکاتی درباره چگونگی ایجاد طراحان indie می تواند یک کسب و کار موفق در تعمیرات موبایل سامسونگ  توسعه برنامه ایجاد کند.

 

در مورد مفاهیم برای ما بگویید.

 

مفاهیم یک فضای خلاق بی نهایت برای متفکران تجسمی ، طراحان و تصویرگران است. این مفاهیم توسط طراحان در شرکت هایی مانند یونیتی ، سرگرمی Illumination ، HP و دیزنی در سطح جهان استفاده می شود تا همه چیز را درباره نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ از نت های تصویری و صفحه داستانی گرفته تا طرح بندی های معماری و طرح های محصول ایجاد و به اشتراک بگذارید ،

 

ما مفاهیم را از زمین به بالا برای دستگاه های لمسی و مبتنی بر قلم ساخته ایم. هنگامی که اولین تبلت ها شروع به بیرون آمدن کردند ، دیدیم که برنامه های دیگر به جای نوشتن برای اکوسیستم جدید ، مکانیک دسک تاپ بی دست و پا را به رابط های تلفن همراه منتقل می کنند. ما دیدیم که طراحی بر روی پلت فرم تلفن همراه می تواند بسیار شهودی تر و سرگرم کننده تر باشد و می دانستیم که خیلی بیشتر امکان پذیر است. ما 7 سال است که روی چشم انداز ما کار می کنیم و نرم افزار ، قلم و عملکرد دستگاه ما آنقدر روان است که طراحان ما Concepts را بر روی کاغذ ترجیح می دهند.

 

چگونه از برنامه استفاده می شود؟

 

مفاهیم یک ابزار خلاق قدرتمند است که به شما امکان می دهد ایده های خود را با یک گردش کار سریع و طبیعی کشف و ارتباط برقرار کنید. برنامه به شما امکان می دهد تا ایده های خود را با برس های مایع ، بردار و ابزار دقیق ، ترسیم کنید ، ویرایش و ارتباط برقرار کنید.

بوم بی نهایت به شما امکان می دهد تا ایده های خود را تا آنجا که می خواهید جریان دهید ، با قلم مایع و برس هایی که در رنگ های طراح COPIC آمده است. طرح قابل تنظیم برنامه ، لایه های آسان برای استفاده ، کشیدن + رها کردن واردات و شبکه های دقیق به شما کمک می کند تا بدون زحمت طراحی و طراحی کنید. همه چیز شما ترسیم یک وکتور قابل ویرایش است که می تواند به روز شده و در اطراف بوم جابجا شود ، و باعث صرفه جویی در وقت کار ارزشمند شما می شود ..

 

مفاهیم توسط متخصصان خلاق برای یادداشت برداری ، نقشه برداری از ذهن ، طراحی ، داستان فیلم ، طراحی گرافیک ، تکرار محصول ، طراحی داخلی و برنامه ریزی معماری استفاده می شود.

 

روش توسعه مفاهیم چیست؟

 

روش توسعه ما بسیار تکراری است. ما هر ویژگی را از طریق یک چرخه طراحی کامل می گیریم. ما بر روی ایجاد یک ویژگی در یک زمان تمرکز می کنیم ، تا زمانی که تمیز و به خوبی توسعه نیابد ، سپس بتا را به همان سرعتی که می توانیم از کاربران خود بشنویم ارسال می کنیم. آنها یک گروه خارق العاده هستند که بازخورد روشنگری را به ما می دهند ، که ما قبل از انتشار محصول نهایی از آن استفاده می کنیم. این بدان معناست که ما هر هفته نسخه هایی را در یک سیستم عامل یا دیگر ارائه می دهیم.

 

درباره تیم TopHatch در پشت Concepts برای ما بگویید.

 

شرکت ما از همان ابتدا در سطح جهان توزیع شده است - که اغلب از راه دور نامیده می شود ، اما برای ما خوب عمل می کند. من و بن شرکت و یک سال قبل از ملاقات حضوری شرکت را با هم در مفاهیم کار کردیم. ما از مزایای یک تیم توزیع پذیر استقبال می کنیم و از جایی که می توانیم از خطرات جانبی جلوگیری کنیم. این بدان معناست که به هر یک از اعضای تیم اعتماد کنید تا کار خود را انجام داده و گردش کار غیر همزمان را بپذیرید. افراد حاضر در تیم ساعت ها و روزهایی را که بهترین کار برای آنها انجام می شود کار می کنند و کارهای خود را برنامه ریزی و برنامه ریزی می کنند تا به حداقل رساندن وابستگی به افراد دیگر محدود شود.

 

آیا مفاهیم برای تلفن های همراه یا رایانه های لوحی طراحی شده بودند؟ آیا تفاوت وجود دارد؟

 

کانسپت ها ابتدا برای رایانه لوحی و قلم طراحی شده اند ، زیرا صفحه بزرگتر بیشترین فضای را برای طراحی و تفکر به کاربران می دهد. وقتی آن را به اندروید آوردیم ، احتمالاً اولین برنامه اصلی ساخته شده برای سیستم عامل Chrome بودیم - دارای صفحه نمایش بزرگ ، قلم و ویندوزهایی قابل تنظیم است که می خواهیم مطمئن شویم که از پشتیبانی خوبی برخوردار هستیم. سپس ما این کار را برای تلفن ها انجام دادیم ، اگرچه طراحی ما این جلوپنجر را تشکیل می داد. ارائه ابزارها و کارکردهای مشابه در صفحه نمایشهای واقعا کوچک یک چالش است. درنهایت ، ما باید تصمیماتی را به دستگاههایی که کاربران پرداخت کننده ما از آنها بیشترین اهمیت را دارند ، تعصب کنیم ، این مواردی هستند که بیشترین کار را به آنها می دهند.

 

رویکرد شما به تجربه کاربر و اصول طراحی در توسعه برنامه چیست؟

 

فلسفه کلی ما این است که یک رابط طراحی خوب به سازندگان این امکان را می دهد تا نمایندگی موبایل سامسونگ روی آنچه می خواهند انجام دهند تمرکز کنند. Concepts یک برنامه خلاقانه است که به شما کمک می کند تا کارآمد باشید ، بنابراین ابزارها ساده ، قابل تنظیم هستند و فقط در جایی که به آنها احتیاج دارید. اگر فراموش کرده اید که از برنامه استفاده می کنید زیرا "در منطقه" هستید ، ما به هدف خود رسیده ایم.

 

به طور خلاصه ، این به معنای به حداقل رساندن مراحل در یک گردش کار ، جلوگیری از پنجره های بازشو و اعلان هایی است که مانع پیشرفت می شوند و به کاربر امکان می دهد طرح و ابزارها را شخصی سازی کند تا ویژگی های مورد نیاز آنها نزدیک باشد (یا به آن ضربه بزنید). یک اصل مهم دیگر برای ما موضع گیری فروتنانه است - ما تصور نمی کنیم که جوابهای درستی داشته باشیم. ما با دقت به آنچه مشتری های ما می خواهند گوش می دهیم ، از ویژگی های نمونه اولیه استفاده می کنیم ، بازخورد دریافت می کنیم و سپس سازگار می شویم. بعضی اوقات این دردناک است زیرا به معنای شروع دوباره از خراش است