خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

سایت فوق العاده پربازدید برای فروش اینستاگرام و کامنت و لایک کاملا فعال و واقعی ایرانی

درباره روزهای سال

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۰۲:۱۵ ب.ظ

درباره روزهای سال
در روزهای سال، ما معتقدیم که هر روز باید جشن گرفته شود و امروز همان روز است! ما متصدیان خبره روزهای ملی عجیب، خنده دار، شگفت انگیز، ناشناخته و عجیب و غریب جهان هستیم.

ما در یک ماموریت هستیم تا راهنمای نهایی را برای جشن گرفتن هر روز ایجاد کنیم، و هر بهانه ای را در اختیار شما قرار دهیم تا به آنجا بروید و همه چیز را از روز وافل آهن گرفته تا روز شعر هایکو جشن بگیرید.

با بیش از 2000 دلیل برای اینکه به آنجا بروید و چیز جدیدی را امتحان کنید، منتظر چه هستید؟

ماموریت ما
ما تمام تعطیلات، لحظات و مناسبت‌های خاص را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کنیم که مردم را دور هم جمع می‌کند و به همه کمک می‌کنیم با رویدادهای خاص، نکات مفید و انبوهی از سرگرمی‌ها را جشن بگیرند.

چه روزهایی را گرامی می داریم؟ همه آنها! اما روز پدر، روز مادر و کریسمس چطور!؟ خب تو ذاتا از آن روزها خبر داری! اما آیا می دانستید که 14 مارس روز جهانی سوال بپرسید یا 16 آگوست روز جوک بگویید. ما دوست داریم آن مناسبت های عجیب و غریب را که نمی توان از دست داد جشن بگیریم.

و آیا بهترین قسمت را می دانید؟ ما همیشه بیشتر و بیشتر به تقویم اضافه می کنیم!

برای هر روز، ما محتوایی را با تاریخچه تعطیلات گسترده و هیجان انگیز، حقایقی که ذهن شما را متحیر می کند، و راه های شگفت انگیز برای جشن گرفتن واقعی این روز را به بهترین شکل تهیه می کنیم.

ما در تلاش هستیم تا شما را به‌روز نگه داریم و با پست‌های سرگرم‌کننده در توییتر و فیس‌بوک، روزتان را روشن کنید. با شما جشن می گیریم، انجمن ما از جشن گیران سراسر جهان که هر روز به ما پیام می دهند، ایمیل می زنند و توییت می کنند و می گویند چگونه از آن روز استقبال می کنند.

در روزهای سال، ما معتقدیم که هر روز خاص است

  • یاسر گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی