خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

سایت فوق العاده پربازدید برای فروش اینستاگرام و کامنت و لایک کاملا فعال و واقعی ایرانی

جداول زمان یادگیری با کلیک

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۷ ب.ظ

 

جداول زمان یادگیری یک مهارت شماره گیری کلیدی برای دانش آموزان است زیرا به پیشرفت فراخوان ذهنی کمک می کند و زبان آموزان را قادر می سازد مشکلات ریاضی زندگی واقعی را حل کنند. ما به تازگی چند مجموعه عالی خارق العاده برای پشتیبانی و ترغیب کودکان با این مهارت مهم منتشر کرده ایم. این مجموعه از مجموعه های سفارشی از جدول های زمان 2 تا 12 می گذرد و به زبان آموزان امکان می دهد دانش ضرب خود را تمرین و تلفیق کنند.

دانش آموزان می توانند از طریق هر یک از صفحات به طور مستقل کار کنند. با شروع از صفحه مروری ، دانش آموزان می توانند به هر یک از واقعیت های ضرب گوش فرا دهند و سپس به صفحه فعالیت منتقل می شوند و در آنجا می توانند پاسخی را برای هر واقعیت انتخاب کنند و بازخورد فوری "Well Done" یا "دوباره امتحان کنید" دریافت کنند. صفحه خلاصه فرصتی برای تمرین کل جدول بار است. اینها هم برای کار مستقل و هم به عنوان بازکننده های درس شماره گذاری کوتاه برای کل کلاس عالی هستند.

پخش ویدئو

ما همچنین می توانیم این فعالیت ها را برای چشم خیره کننده در دسترس قرار داده و دسترسی کاربران را تغییر دهیم. به سادگی روش دسترسی خود را در برگه گزینه ها تنظیم کرده و از طریق فعالیت فعالیت کنید.

آیا می خواهید دانش آموزان خود را حتی بیشتر به چالش بکشید؟ یکی از مجموعه های متصل "تمرین ضرب" ما را بارگیری کنید تا مهارت های فراخوان ضرب را از طریق افزایش سطح دشواری تلفیق کنید.

دانش جدول زمان را تحکیم کنید

این مجموعه های Clicker یک روش خارق العاده برای ایجاد مهارت های ریاضی و اعتماد به نفس برای همه کودکان است. چرا امروز آنها را امتحان نمی کنید؟ می توانید طیف کاملی از فعالیتهای تمرین جدول را در LearningGrids بیابید.

 

منبع مطلب: https://www.cricksoft.com/us/blog/crick/2019/06/26/learning-times-tables-with-clicker

  • یاسر گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی