خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

سایت فوق العاده پربازدید برای فروش اینستاگرام و کامنت و لایک کاملا فعال و واقعی ایرانی

 

من انتظار دارم که این اوت برای فروش خرده فروشی یک آگوست عالی باشد. نه به این دلیل که به مدرسه برگشته است بلکه به دلیل تعرفه های جدید اعلام شده است.

وقتی مردم 10 تا 25 درصد افزایش قیمت را به دلیل آمدن تعرفه ها می شنوند ، باعث ناراحتی آنها می شود.

وال استریت و مصرف کنندگان ثبات را دوست دارند.

هنگامی که خریداران می شنوند قیمت ها در تاریخ 1 سپتامبر بالا می رود ، ما کسانی را که می خواستند در پاییز چیزی خریداری کنند ، مشاهده می کنند و این خرید را به آگوست منتقل می کنند. اساساً ماه اوت تقاضا از پاییز خواهد بود ، بنابراین انتظار دارم اوت تعداد بیشتری از سال 2018 داشته باشد.

مصرف کنندگان بدون توجه به جایی که این فصل تعطیلات را خریداری می کنند ، احساس خرج کردن را احساس می کنند. هر خرده فروش - از جمله جعبه های بزرگ ، فروشگاه های مواد غذایی ، خرده فروشان مستقل ، فروشندگان بوتیک و برند (هر دو در فروشگاه های آجر و ملات و آنلاین) اثرات را به نوعی احساس می کنند.

خریداران آمده اند انتظار قیمت های پایین را برای همه چیز دارند. چگونه به اینجا رسیدیم؟

در اوایل دهه 80 والمارت با حضور در فروشگاه ها به ویژه در مناطق تحت نظارت کشور حضور بسیار گسترده ای یافت. با قول روزانه قیمت پایین ، آنها به عنوان مذاکره کنندگان بی رحم شناخته می شدند که کمترین قیمت را از فروشندگان خود دریافت می کردند. اگر محصولی اهداف قیمت گذاری آنها را برآورده نکرد ، خریداری نشد.

من یک داستان از یک مرد در میانه غربی را به یاد دارم که به طرفداران جعبه فروخته شده می گفت. این شرکت سالهاست که آنها را در داخل کشور ساخته بود. والمارت به آنها گفت که باید قیمت پایین تری را رعایت کند بنابراین تولید را به چین منتقل کرد.

بسیاری از تولید کنندگان داخلی گفتند که آنها نمی توانند با واردات چینی رقابت کنند و از بین رفته اند.

حال با تعرفه های نوظهور ، باید پرسید که آیا ما در این مسیر بی امان نمانده ایم تا پس از آن چند دلار صرفه جویی کنیم ، و اکنون می بینیم که قیمت های تعرفه احتمالاً در مورد آنچه باید در داخل کشور تولید می شدند ، پایان می یابد. آیا می توانیم پایگاه تولیدی خود را نجات دهیم؟
من هم اینچنین فکر میکنم.

 بله ، اکنون بسیاری از مارک ها در تلاشند تا تولید خود را از چین به ویتنام و سایر کشورها منتقل کنند ، اما این آسیب وارد شده است.

 شرکت های بزرگ می توانند برای کاهش قیمت تعرفه ها از قیمت های پایین تری از تامین کنندگان مطالبه کنند ، اما خرده فروشان کوچکتر ناچارند یا مارکهایی را که نمی توانند سودآوری داشته باشند و یا قیمت ها را افزایش دهند ، قطع کنند.

 این بخشی از این است که چرا بسیاری از سهام خرده فروشی پس از اعلام کاخ سفید دور چهارم تعرفه ها را در مدت 30 روز کاهش یافت.

 مصرف کنندگان هرگز از قیمت بالایی برخوردار نبوده اند و وقتی می خوانند که 70٪ کفش های فروخته شده در آمریکا از چین تهیه می شود ، باید بر اعتماد مصرف کننده خود اثری بگذارد.

مارک هایی مانند استیو مادن ، که تخمین می زند Piper Jaffry 94٪ از کفش های خود را در چین تولید می کند ، تحت فشار قرار می گیرند که قیمت ها را افزایش ندهند زیرا آنها از طریق توزیع کننده ای که می توانند بخشی از هزینه ها را جذب کنند ، افزایش نخواهند داد.

پوشاک برچسب های خصوصی نیز تحت تأثیر قرار می گیرند زیرا چیزهای زیادی از طریق چین وارد می شود.

 بنابراین هنگام تعرفه چه کاری باید به عنوان خرده فروش انجام دهید؟

اول ، وحشت نکنید. همانطور که دیدیم ، گاهی اوقات چیزهایی که اعلام می شوند در نهایت از بین نمی روند.

دوم ، تجزیه و تحلیل کنید که کدام دسته ها را می فروشید که مشمول تعرفه های اول سپتامبر هستند. اگر الکترونیک یا پوشاک می فروشید ، احتمالاً بیشتر از هر کس دیگری در معرض خطر قیمت های بالاتر هستید.

سوم ، اکنون زمان آنالیز حاشیه های کلی شما است. شاید شما این شیک را داشته باشید که زیاد روی یک مارک تجاری درست نکنید ، اما اگر نمی توانید چیزی بسازید ، زمان آن رسیده که آنها را از بین ببرید.

 همچنین ببینید ، خرده فروشان قیمت های شما را بالا می برند و چگونه است

 در مجموع

اقتصاد از قبل رکود کرده بود و این جنگ تجاری باعث نگرانی بیشتر مصرف کنندگان می شود.

ماههاست که کشاورزان با تعرفه های بالاتر کالاهای خود با مشکل مواجه شده اند. بسیاری از مردم در آغوش باز نبودند زیرا این امر تأثیری در معیشت آنها ندارد.

اما خرده فروشی متفاوت است. NRF هنوز هم می گوید 1 از 4 شغل مستقیماً توسط خرده فروشی تأثیر گرفته یا ایجاد می شود. مثل گفته قدیمی ، من به چیزی اهمیت نمی دهم تا زمانی که من را تحت تأثیر قرار دهد ، تصور نمی کنم بتوانید ضررها را به سادگی جذب کنید ، با توزیع کنندگان خود صحبت کنید و گزینه های زنجیره تأمین خود را افزایش دهید.

و با کنگره خود تماس بگیرید ، هیچ کس در جنگ تجاری پیروز نمی شود.

 

منبع مطلب : https://www.retaildoc.com/blog/what-you-as-a-retailer-should-do-to-deal-with-tariffs

  • یاسر گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی