خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

سایت فوق العاده پربازدید برای فروش اینستاگرام و کامنت و لایک کاملا فعال و واقعی ایرانی

در گفتگوی تلویزیونی TED خود ، شرل Sandberg ، COO فیس بوک ، اظهار داشت: "اگر روند فعلی ادامه یابد ، 15 سال از امروز حدود یک سوم زنان این مخاطبان تمام وقت کار می کنند و تقریباً همه شما کار خواهید کرد. برای آن مردی که کنار او نشسته اید. "آیا واقعاً این چیزی است که آینده باید به نظر برسد؟ امروزه ، فقط 19 مدیر عامل شرکت Fortune 500 از این دست زنان هستند ، این بدان معناست که هنوز دنیای یک مرد (تجارت) مردانه در آنجاست. با این حال ، براساس مطالعه جدیدی که توسط موسسه تحقیقاتی Credit Suisse انجام شده است ، شرکت های دولتی با اعضای هیئت مدیره زن عملکرد بسیار بهتری نسبت به افراد بدون آنها دارند. چطور؟

از یک چیز ، تنوع بیشتر تیم (از جمله تنوع جنسیتی) می تواند منجر به عملکرد بهتر سهام شود. سپس این وجود دارد: مهارتهای رهبری یک شرکت در تعادل بهتری قرار دارد ، زیرا زنان تمایل دارند که مربیان و مربیان بهتری برای کارمندان خود باشند (آنها همچنین در تعیین مسئولیت ها به روشنی خوب هستند). ثالثاً ، تعداد بیشتری از بانوان در کنار هواپیما (هدف در نظر گرفته شده) می توانند درک شرکت از ترجیحات مشتری - همه مشتریان آن - را بهبود بخشند.

بنابراین چرا ما زنان بیشتری را در اتاق های هیئت مدیره نمی بینیم؟ سندبرگ در کتاب الهام بخش خود Lean In توضیح داده است که یکی از دلایل این واقعیت این است که جاه طلبی حرفه ای از مردان انتظار می رود ، اما برای زنان اختیاری است. یعنی مردان به دلیل جاه طلبی ، قدرتمند و موفق بودن ، پاداش می گیرند ، در حالی که زنان به طور معمول برای نمایش چنین صفاتی ، مجازات اجتماعی می پردازند ، زیرا معمولاً پیش بینی می شود خانواده ها را قبل از شغل ، اولویت بندی کنند. به عنوان مثال ، ماریسا مایر ، مدیرعامل یاهو ، هنگامی که تنها دو هفته پس از تولد پسر بچه اش به کار بازگشت ، به سرعت مورد انتقاد قرار گرفت. فکر می کنی مردی بخاطر همین کارها زیر آتش قرار گرفته؟ احتمالا نه.

سندبرگ شواهد بسیار جالبی در مورد چگونگی درک زنان و مردان بر اساس جنسیت متفاوت ارائه می دهد. به عنوان مثال ، به عنوان بخشی از یک آزمایش مبتنی بر جنسیت که بر Heidi Roizen ، کارآفرین موفق در Silicon Valley متمرکز شده است ، یک استاد دانشگاه کلمبیا یک مطالعه موردی را که توسط Roizen نوشته شده بود ، تهیه کرد و آن را به صورت کلمه ای کپی کرد ، تنها با یک تغییر واحد به آن: نام هایدی به "هوارد" تغییر یافت. سپس مطالعات موردی اصلاح شده و اصلی به دانشجویان دانشکده های بازرگانی داده شد تا برداشت های خود را از افراد "دو" دریافت کنند. از طرف مثبت ، دانش آموزان فکر می کردند که هایدی و هوارد به همان اندازه شایسته هستند. با این حال ، دانشجویان هوارد را بیشتر از هایدی دوست داشتند. آنها هوارد را به عنوان یک مرد عالی فکر کردند که می خواهند با او کنار بیایند. از طرف دیگر هایدی کسی بود که آنها مطمئن نبودند که می خواهند برای آن کار کنند یا کسی بود که واقعاً می توانست به آن اعتماد کند. واضح است ، این نشان می دهد که حتی اگر زن به اندازه یک مرد صالح باشد ، هنوز در محیط کار نیز مورد قدردانی قرار نمی گیرد و کم و بیش به دلیل هدف بالا "مجازات" می شود.

علاوه بر این ، طبق گفته Sandberg ، "اگر یک زن صالح است ، به اندازه کافی خوب به نظر نمی رسد. اگر یک زن واقعاً زیبا به نظر برسد ، از نظر صالح تر به نظر می رسد. از آنجا که مردم می خواهند کسانی را که شایسته و خوب هستند استخدام کنند و ارتقاء دهند ، این مانع بزرگی برای زنان است. »بنابراین ، به طور کلی زنان به نظر می رسد خیلی خوب یا خوب نیستند تا رهبر خوبی شوند؟ اگر یک زن بلندپرواز در دنیای تجارت هستید ، درباره چالش برانگیز صحبت کنید!

ماریان کوپر در یکی از پست های وبلاگ خود ، "برای زنان رهبر ، دوست داشتن و موفقیت به سختی دست به دست هم داد" توضیح داد که "زنان با دستاورد بالا دستخوش عواقب اجتماعی می شوند زیرا موفقیت بسیارشان - و به ویژه رفتارهایی که باعث موفقیت آن شده اند" - انتظارات ما را در مورد چگونگی رفتار زنان نقض می کند. از زنان انتظار می رود خوب ، گرم ، دوستانه و پرورش دهند. بنابراین ، اگر زن به طور قاطع یا رقابتی عمل کند ، اگر تیم خود را به انجام فشار سوق دهد ، اگر رهبری قاطع و نیرومندی نشان دهد ، در حال انحراف از متن اجتماعی است که دیکته می کند که چگونه باید رفتار کند. "

من که خودم یک زن جوان هستم و در حال حاضر برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد در تجارت بین الملل ، که مایل به یک روز بازی در صدر است ، صادقانه باید بگویم که کمی نگرانم که چگونه در محیط کار درک شود. مطمئنا ، من همیشه به خودم می گویم که به آنچه دیگران فکر می کنند اهمیت ندهم. با این حال ، در این مورد ، من فکر می کنم نادیده گرفتن کامل چالش های فعلی دشوار خواهد بود. بنابراین ، من می خواهم همه شما زنانی که می خواهید به اوج برسید تشویق کنید تا در این راه تلاش کنند ، اما من همچنین می خواهم همه شما مردانی را که در آنجا حضور دارند تشویق کنید تا از ما در آرمان های ما حمایت کنند. این مفهوم که چگونه زنان "باید" به طور واضح رفتار کنند ، یک شبه تغییر نمی کند ، اما اگر تعداد بیشتری از زنان در تالارها دیده می شوند ، این شروع می شود تا نشان دهنده پتانسیل بیشتری برای تغییر باشد.

 -Ana Svedberg در دانشکده بازرگانی بین المللی در دانشکده تجارت بین المللی Hult ، کارشناسی ارشد را دنبال می کند و با آزمایشگاه Hult Labs فعالیت می کند.

بیشتر از آنچه را که حرفه شما برای ارائه کارشناسی ارشد در تجارت بین المللی از Hult ارائه می دهد ، استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به وبلاگ ما راهی برای زنان در تجارت نگاهی بیندازید ، یا به متخصصان خود بدهید

 

منبع مطلب: https://www.hult.edu/blog/we-need-more-women-at-the-boardroom-table/

  • یاسر گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی