خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

خرید فالوور ارزان و واقعی اینستاگرام کاملا فعال و شبکه های اجتماعی

سایت فوق العاده پربازدید برای فروش اینستاگرام و کامنت و لایک کاملا فعال و واقعی ایرانی

اقلام تبلیغاتی سازگار با محیط زیست روز به روز محبوب تر می شوند ... و به دلایل خوبی! با ممنوعیت اخیر دولت در مورد موارد یکبار مصرف و افزایش آگاهی در مورد محیط زیست ، زمان آن رسیده است که شرکت شما در هیئت مدیره پرش کند و به پیشبرد آینده ای پایدار کمک کند.


سرمایه گذاری روی کالاهای قابل استفاده مجدد به کارمندان و مشتریان خود نشان می دهد که مسئولیت اجتماعی شرکت را جدی می گیرید: این که شما هم به کیفیت محصول و هم برای محیط زیست اهمیت می دهید. به ویژه نسل جوان ، هنگام انتخاب کسب و کار از کدام شغل یا حتی برای آن کار می کنند ، این عوامل را بسیار مهم می دانند. ما یک مجموعه کامل داریم که به هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست اختصاص داده شده است که همه قابل استفاده مجدد و بازیافت هستند.

 

کیف دستی
کیف های حمل و نقل سازگار با محیط زیست ، هدیه تبلیغاتی فوق العاده ای را ایجاد می کنند. آنها فوق العاده برای مشتری مفید هستند و به کسب و کار شما آگاهی طولانی مدت از برند می دهند. علاوه بر این ، آنها می توانند در سوپر مارکت به عنوان یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای کیسه های پلاستیکی استفاده شوند.

سازگار با محیط زیست

لم چوبی یا بامبو
مشتریان همیشه قلمهای با کیفیت خوب را ارزیابی می کنند! با این حال ، از آنجا که قلم ها یک کالای تبلیغاتی محبوب هستند ، می توان ایستادگی کردن از سایر مارک های دیگر که توزیع آنها نیز است ، کار سختی کرد. بیرون آوردن قلم های سازگار با محیط زیست به شما کمک می کند تا توجه مشتریان آگاه به محیط زیست را جلب کنید.

قابل شستشوی قابل استفاده
مصرف کنندگان به طور فزاینده ای نسبت به مقدار زیاد زباله هایی که فنجان های یکبار مصرف تولید می کنند ، آگاه می شوند. بسیاری از شرکت ها به این امر توجه داشته اند ، از جمله Starbucks و Costa Cafe ، و تخفیف هایی را به مشتریانی ارائه می دهند که لیوان قابل استفاده مجدد خود را به همراه دارند. به کارمندان و مشتریان خود هدیه دهید و رفتار سبز را تحریک کنید.


یادداشت قابل بازیافت


چه در یک کنفرانس ، چه در محل کار باشید و یا فقط می خواهید برخی از ایده ها را به یاد بیاورید ، همیشه داشتن یک دفترچه یادداشت در کنار شما بسیار مفید است. نگاهی به طیف وسیعی از دفترچه یادداشت های قابل بازیافت سفارشی داشته باشید و بروید!

دفترچه یادداشت قابل استفاده مجدد.png
بطری قابل استفاده مجدد
بطری های پلاستیکی مشابه با فنجان ها ، هر روز مقدار زیادی زباله تولید می کنند. به جای اینکه دائماً بطری های یکبار مصرف بخرید ، این مواد زاید به راحتی با پر کردن بطری قابل استفاده مجدد خود ، به راحتی اجتناب می شود.

پاوربانک بامبو


هیچ کس نمی خواهد در طول روز ، در یک سفر کاری یا در یک رویداد مهم ، باتری خود را تمام کند ، به خصوص اگر کسی راهی برای شارژ تلفن شما نداشته باشد. یک پاور بانک این مشکل را حل می کند و بسیار عالی به نظر می رسد!

 


مجموعه کارد و چنگال قابل استفاده مجدد


بشقاب های یکبار مصرف و کارد و چنگال یکی دیگر از مشکلات بزرگ محیط زیست است و هر روز به مقادیر عظیم زباله کمک می کند. با اتخاذ استفاده از کارد و چنگال قابل استفاده مجدد ، شما قدم کوچکی (اما مهم) در جهت کاهش ضایعات برداشته اید.

اگر برای ایده های تبلیغاتی سازگار با محیط زیست به ایده های بیشتری نیاز دارید ، در اینجا به فروشگاه محصولات ما مراجعه کنید یا با ما در تماس باشید تا یک راه حل مناسب برای شما و مارک تجاری خود پیدا کنید.

 

 

https://turb.to/bi0zj8o6g2c7.html

 

 

 

منبع مطلب: https://www.midaspromotions.ie/blog/7-eco-friendly-promotional-items-for-your-brand

  • یاسر گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی